hallo allemaal - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Bianca Zwaan - WaarBenJij.nu hallo allemaal - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Bianca Zwaan - WaarBenJij.nu

hallo allemaal

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg Bianca

15 Februari 2008 | Nederland, Eindhoven

Hier is ie dan, mijn Blog!!!
Via deze site ga ik jullie op de hoogte houden van al mijn spannende verhalen over Korea en kunnen jullie vertellen hoe het in Nederland is :-)
Ik vertrek de 25e, kom de 26e aan :-/ lange reis dus... maar ik heb er zin in!

Doei Xx

  • 15 Februari 2008 - 19:13

    Jan:

    Hee wat leuk.. Ik ben de eerste die een berichtje acherlaat. Nou ik ga helemaal meeleven. Ik zie je zowiezo de 22ste. Dikke kus X Jan

  • 15 Februari 2008 - 21:51

    Liese/Fritzl/Izzy:

    Nu al ruzie met Liese over onze naam (zie boven) Liese wil Spatie's er tussen maar ik vind dit zo wel leuk eigenlijk. Dus ja over deze discusie zullen we het wel nooit eens woren denk ik...... Leuk zo'n blog. Kunnen we met zijn alle al jou avonturen (bianca in korea) op de voet volgen. Groetjes en tot ziens van ons.

  • 16 Februari 2008 - 00:08

    Jelly:

    Hey moppie ik kan helaas niet op je afscheids feestje komen maar ik wens je veel plezier en kennis in den vreemden.Pas goed op jezelf en we houden kontakt via deze site, goed plan trouwens.
    Dikke kus en tot snel xxxxx

  • 16 Februari 2008 - 15:43

    Aagje:

    Hey Bianca,
    Jeetje, ga je nu al weer weg! Heel veel plezier en veel succes!!! kzal je volgen! Dikke kus
    ps we krijgen nieuw huisgenootje in jouw oude kamer, hoop dat ze net zo gezelli is als jij!

  • 17 Februari 2008 - 10:39

    Yvonne:

    Hey rooie B!!

    Wat een prachtige site :) en ook zo praktisch (zegt sjoerd). Tot vrijdag op je goodbye party! Ik ga je missen,

    x vendepez

  • 17 Februari 2008 - 10:45

    Fardau:

    roomie!
    Na al het gedoe en gezeik ga je nu dan toch bijna je koffers pakken. Eindelijk! Ik weet zeker dat t gaaf gaat worden, ik zal je website in ieder geval trouw volgen. En wie weet kom ik je nog opzoeken daar ver, ver weg :)
    x far

  • 17 Februari 2008 - 12:45

    Tanja Paul:

    Veel Plezier en heel veel sterkte en het ga je goed

  • 17 Februari 2008 - 17:58

    Wytze Vanuit BCN:

    Dag jonkvrouwe van der Zwaan,

    Da´s lache. Spannende verhalen uit Korea zijn altijd leuk. Ik had van Gerard begrepen dat je gaat stage-lopen. Ik neem alleen niet aan dat je Koreaans gaat leren en voor de kinderprostitutie ben je al te oud, denk ik (ik in ieder geval wel). Ik ga in ieder geval waanzinnig lezen wat je allemaal wel gaat doen en heul veul plezier in het Aziatische land.

    Wytze

  • 18 Februari 2008 - 10:33

    Macalé:

    Hé natnek!! Beetje bijgekomen van zaterdag.... Ik ben nog behoorlijk ziek geworden. Super veel succes en ik houd je blogske bij.

  • 19 Februari 2008 - 12:02

    Gerard Vanuit BCN:

    Hej Bianca, leuk die Blog !!

    Ik hoop dat je een hele fijne tijd hebt daarzo.
    Ik wens je mooi weer, lekker eten en leuke mensen. Zeg tegen de zeikerds maar dat ze niet zo nauw moeten kijken.


  • 19 Februari 2008 - 12:09

    Jeroen:

    hihi veel plezier en ik hou de dan wel op de hoogte van barcelona :D

  • 19 Februari 2008 - 18:40

    Renzi:

    Hey lieverd!

    Moeten we jou alweer gaan missen! Je hebt het goed bekeken. Ik ben wel benieuwd naar al je chopstickavonturen! Alvast heel veel plezier en een goede reis, maar we zien je sowieso de 22e!
    XX Renzi

  • 20 Februari 2008 - 08:40

    Gijs&Astrid:

    Heeeee Bianca!!!!!
    Kijk je wel uit, zover van huis?!Smile
    Een hele goeie reis en we keep wathing you!
    Dikke kus!

  • 23 Februari 2008 - 13:45

    Ree:

    Tegen de tijd dat je dit leest zal je er wel zijn.... Succes met je cultuurschokske....

  • 27 Februari 2008 - 04:25

    Sciyenne:

    Veel succes daar!! Hou me op de hoogte.
    Groetjes, Sciyenne.

  • 27 Februari 2008 - 18:41

    Betty:

    fijn dat alles goed is gegaan.geniet van alle nieuwe indrukken en succes met de studie.Heel veel groetjes Betty Dick Sanne XXXXXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

Bianca

eind oktober vertrek ik naar India om daar bij Metaflex af te gaan studeren. Ik ga naar Noida, een voorstad van Delhi waar ik een appartementje heb.

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 16527

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2008 - 30 November -0001

India

Landen bezocht: