Foto's!! - Reisverslag uit Noida, India van Bianca Zwaan - WaarBenJij.nu Foto's!! - Reisverslag uit Noida, India van Bianca Zwaan - WaarBenJij.nu

Foto's!!

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg Bianca

03 November 2008 | India, Noida

Hallo allemaal,

Op veler verzoek dan eindelijk de foto's! Ik zal snel weer een update plaatsen over alles wat ik hier meemaak.

xx

  • 03 November 2008 - 16:22

    Ree:

    zo dan....

  • 03 November 2008 - 18:01

    Gijs&Astrid:

    Jeeezus! Wat ziet dat er vet uit zeg! Je slaapplek ziet er gelukkig heel wat bewoonbaarder uit als die nederige stulpjes van je straatbeeldfoto's! Het zwembad is ook niet slekt!

    Heel veel plezierelier!!!

  • 03 November 2008 - 18:46

    Karin Stijn:

    hoi, leuk hoor om te zien !!
    volgens mij gaat het weer helemaal goed daar!
    geniet ervan en oh jaa ook nog wat werken
    dikke kus karin

  • 03 November 2008 - 21:43

    Jelly:

    Heyyyyy bikie.
    Mooie foto's
    Heb je gemist toen je in eindhoven was............jammer.
    En alweer weg hahahaha.
    Nou ik vpolg je wel hoor.
    Leuk om je ervaringen mee te mogen maken op deze manier.
    Tot snel en in gedachte bij je dikke kusxxx

  • 04 November 2008 - 07:41

    Macale:

    Nou nou zwembadjuh!
    Door de foto's heen heb ik een beetje het idee hoe het daar ruikt.... Maar neemt niet weg dat er ook zeker een kijkje ga nemen. Veel plezier met je chauffeur en bediendes! Hoe fucking zo decadent. Dikke zoen en we missen je!

  • 04 November 2008 - 12:25

    Yvonne:

    Hey Btje!!
    Vet hippe tattoo en wat een relaxed stulpje! Ga je nog naar Nepal? Laat maar snel je verhalen horen, dikke zoen y

  • 04 November 2008 - 20:32

    Annette Van Amstel:

    Bianca heel veel succes en plezier in India. Groetjes ook aan Peter en maarten.

  • 04 November 2008 - 21:35

    Renzi En Arjen:

    Hey Biancaatje!

    Wat een relaxed zwembad zeg! Wel fijn zo'n stulpje. We zijn kutb jaloers...

    XX van ons

  • 09 November 2008 - 20:07

    Marc En Roel:

    Leuk zwembadje en leuke tatoe veel plezier en werk ze
    groeten

  • 10 November 2008 - 14:46

    Maurice:

    Nou, zo te zien heb je je draai echt helemaal gevonden. Mooi!

    Veel succes nog en ik zal af en toe ff de site checken.

    Groeten aan iedereen en veel plezier en tot mails.

  • 10 November 2008 - 18:08

    Fardau:

    he mop!
    Goed man, lekker veel foto's. Leuk om te zien! Super mooi al die tempels. En ja, dat zwembad is zeker niet verkeerd. Wanneer kom je nou ook alweer terug? Alweer bijna toch? Hoop het! Veel plezier nog. En leer even zelf zo'n tattoo te plaatsen, kan je er bij mij 1 maken. :) Echt heel mooi!
    liefs xx far

  • 17 November 2008 - 17:39

    Nienke:

    Leuk die tattoo!
    veel plezier verder he!

    xxx nienke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bianca

eind oktober vertrek ik naar India om daar bij Metaflex af te gaan studeren. Ik ga naar Noida, een voorstad van Delhi waar ik een appartementje heb.

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 16491

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2008 - 30 November -0001

India

Landen bezocht: