I made it! - Reisverslag uit Tokio, Japan van Bianca Zwaan - WaarBenJij.nu I made it! - Reisverslag uit Tokio, Japan van Bianca Zwaan - WaarBenJij.nu

I made it!

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg Bianca

27 Februari 2008 | Japan, Tokio

Eindelijk ben ik in Korea! Ik heb er alles bij elkaar bijna 24u over gedaan...
Ik zit nu op de campus en deel m'n kamer met een chinees. De campus zelf is bijna net zo groot als heel eindhoven, ben dus alleen maar aan het verdwalen...
Verder zijn de Koreanen erg behulpzaam, beetje tot het extreme toe (mag niets dragen qua boodschappen en ze bestellen m'n eten enzo) maar wel allemaal heel aardig.
Ik zit in een 'team' met 4 andere uitwisseling studenten, 2 fransen en een canadees, en zodadelijk gaan we daegu verkennen en een borreltje drinken!
Ik zal snel wat foto's oploaden maar nu moet ik er vandoor!
doei doei xx

  • 27 Februari 2008 - 07:33

    Fardau:

    jaaa! Je bent er, en aan mij de eer de eerste reactie achter te laten. Wel echt leuk dat je met nog 2 fransen (die fransen liggen jou wel :)) en een canadees zit! Kan je soms die gekke chinesen een beetje ontvluchten :P Meis, ik hoop dat de borrel gezellig was, en veel succes met je intro van school!
    dikke kus

  • 27 Februari 2008 - 08:10

    Macalé:

    Goed! Je hebt het gehaald! Heb je al hond/kat gegeten??? Of is dit een beetje te snel. Geniet er lekker van en houd mij op de hoogte. Niet te gek doen tijdens de borrel!! Dikke zoenen

  • 27 Februari 2008 - 08:29

    Mandy:

    Heeey meis!

    Wilde je nog een sms sturen om je een goede reis te wensen maar ik had een super druk weekend dus is het er bij ingeschoten!! Forgive me! :-) Maar super dat je goed bent aangekomen! Heb je uiteindelijk alle tentamens gehaald? Hoop dat je een supertijd gaat hebben daar! Enne lees natuurlijk je verhaaltjes!

    Veel plezier!!

    Liefs Mandy xxx

  • 27 Februari 2008 - 09:07

    Mariken:

    Hey Bianc,

    Fijn dat je eindelijk bent aangekomen :-) Super gek dat je nu aan de andere kant van de wereld zit!! Veel plezier komende week en we zijn benieuwd naar de foto's.

    xx Mariken en Gerben

  • 27 Februari 2008 - 11:14

    Fritzl/liese/izzy:

    Kun je niet beter een auto huren om die campus te verkennen?
    Goede gedaan, en veel plezier. P.S. maak er maar gebruik van van die behulpzaamheid!

    groetjes. Ons

  • 27 Februari 2008 - 12:20

    Oma:

    Wat fijn Bianca dat we nu zo gauw wat van je horen,dat was wel even anders toen je in Aruba zat 5 jaar geleden.Ik hoop dat je gauw de weg leert kennen en
    ben je al over je jetleg heen,ik geloof het graag dat het behoorlijk vermoeiend was die reis.Het beste en geniet maar van alle nieuwe ervaringen,wel jammer dat je geen 1 pers.kamer hebt.
    Liefs en groetjes,Oma.

  • 27 Februari 2008 - 12:21

    Jan:

    Hee, te gek dat je het hebt gehaald. Is toch fijn dat die koreanen alles voor je doen... doen ze dat het studeren enzo ook voor je...;-). Nou ik hoor het nog allemaal. dikke kus X Jan

  • 27 Februari 2008 - 13:20

    Sciyenne:

    Drink ook voor mij! Ha, ha !

  • 27 Februari 2008 - 15:58

    Jelly:

    Hoi lieverd,
    Nu kan het beginnen he!
    Hebben ze daar ook van die russische wodka? dan hou jij het daar wel uit hahahahaha.
    Ik hoop dat je veel steun en plezier hebt met je team, heb je toch wel nodig denk ik wat mensen in de buurt waar je wat mee kunt. Sorry wij zitten nu ff teverweg.
    Uit het oog niet uit het hart hoor, ik volg je op deze manier en kijk uit naar je volgende berichtje.
    Heel veel plezier met ontdekken van je nieuwe wereldje.
    Dikke kus en knuffel XXX Jelly

  • 27 Februari 2008 - 16:33

    Yvonne:


    ,

    24u was zeker afzien? Hoop wel dat je braaf je trombose-oefeningen hebt gedaan :)
    Mooi dat je niet alleen maar rijstplukkers om je heen hebt en nu al een burrel gaat pakken! Chapeau!
    Kan je die borden/menukaarten daarzo wel lezen, hallo is al vrij ingewikkeld.
    Had net sollicitatie..wat ben je voor een persoon? uuhhh gezellig. Hobby's? zuipen met m'n vrienden... haha, neej ging goed maar 20 concurrenten!

    Succes en liefs vanuit eindhovuh
    x x x

  • 27 Februari 2008 - 16:34

    Yvonne:

    g*#vr*&%mme... koreaans is zo moeilijk dat meneer waarbenjij.nu alleen een komma heeft geproduceerd!

  • 27 Februari 2008 - 20:47

    Paul En Tineke:

    Fijn dat je een goede reis hebt gehad en dat iedereen daar zo behulpzaam is.
    Hoe bevalt het rijsteten?
    groetjes

  • 28 Februari 2008 - 10:46

    Claartje:

    He Bianc!

    Ik wens je heel veel plezier en succes daar in t verre oosten! ;) Ben benieuwd hoe je t gaat vinden daaro... Khoop snel foto's te zien van de omgeving, ben erg benieuwd waar je nu zit!

    Dikke kus en ik lees je verhalen wel!

  • 28 Februari 2008 - 10:47

    Gijs&Astrid:

    Heeee! Vet cool joh! Die reis heb je alvast in de pocket! Heb je skates meegenomen? Handig voor in de campus! Of hebben ze zelf aan andere vervoersmogelijkheden gedacht? Zoiets als bij the Jetsons misschien?

    Nou succes daar en doe Roh Moo-hyun de groeten!

    Houdoe!!!!

  • 28 Februari 2008 - 13:08

    Gerard:

    Hej tegenvoetster!

    Fijn dat je goed bent aangekomen.
    Iedereen schijnt het druk te hebben met hoe je je vervoert.
    Ik zie allemaal tips over huurauto´s, skates en Jetsons-toestanden, terwijl jij juist aangeeft dat je gaat borrelen. Ik vind het maar gevaarlijk.
    Ik zou maar ouderwets gaan lopen of kruipen.

    Anyhow, veel plezier!

  • 29 Februari 2008 - 08:30

    Raptor:

    zo daar ben je dan , goede reis gehad hoop ik, maar dat zal wel ;). En heb je al brood ondekt daar. of moet ik een lunch pakketje op sturen .. lol.

    GR Eltjo

  • 29 Februari 2008 - 15:14

    Gonnie:

    Heee kulleke! Dat was kort maar krachtig hahah. Ben echt zwaar benieuwd naar je eerste indrukken en ervaringen! Hopelijk tot snel op msn, kunnen we ff bellen! +6 was t toch? Gebouw 14 is nie zo goed leesbaar btw ;) dikke kus en keep on borreling ;)

  • 29 Februari 2008 - 15:25

    Renzi:

    Hey Bianca! Fijn dat je veilig bent aangekomen en wat een mega-campus! Het sfeertje is volgens mij wel goed aan de foto's te zien en relaxed dat je niet je boodschappen hoeft te dragen, dat wil ik hier ook wel! Heel veel succes op school en ik hoop dat je een beetje een fijne kamergenoot hebt! Je voelt je in ieder geval wel thuis met kaartje blazen en borrelen. Proost!
    Veel succes en plezier!
    XXX Renzi en Arjen

  • 29 Februari 2008 - 15:49

    Ben:

    Hey Bianca,

    Heb ik dat typisch Koreaans drinken niet ergens eerder gezien? ;-)
    Misschien moet je broodkruimels meenemen op de campus, ik heb ooit een verhaal gehoord over iemand broodkruimels strooide om de weg terug te vinden! Bleek redelijk goed te werken ;-)

    Veel plezier! En indien nodig, af en toe een beetje sterkte,

    Ben

  • 01 Maart 2008 - 13:12

    Nienke:

    heey bianc!

    leuke site zeg!
    heb je het een beetje gezellig met de andere?
    die campus is echt groot joh!

    -XxX- van je lieve nichtje nienke.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bianca

eind oktober vertrek ik naar India om daar bij Metaflex af te gaan studeren. Ik ga naar Noida, een voorstad van Delhi waar ik een appartementje heb.

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 68
Totaal aantal bezoekers 16533

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2008 - 30 November -0001

India

Landen bezocht: