adres enzo - Reisverslag uit Daegu, Zuid-Korea van Bianca Zwaan - WaarBenJij.nu adres enzo - Reisverslag uit Daegu, Zuid-Korea van Bianca Zwaan - WaarBenJij.nu

adres enzo

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg Bianca

20 Maart 2008 | Zuid-Korea, Daegu

De andere foto's heb ik ook geplaats! Hier nog wat adres gegevens

Dorm-Hwamokguan 203
Kyungpook National University
1370 Sankyudong Gukgu
Daegu, South-Korea
702-701

Tel:+82-10-8070-5403

De kans bestaat dat je niet mij aan de telefoon krijgt maar m'n buurmeisje, aangezien wij samen met 1 telefoon doen...

xx

• 20 Maart 2008 - 08:36

Fardau:

je hebt mn stippen shirt aan! Jaa, nu ben ik ook een beetje in Korea :)Leuk dat je nu je adres en telefoonnummer hebt gegeven. Kunnen we weer s kletsen! x

• 28 Maart 2008 - 22:04

Sylvia:

Hoi Bianca,
    Eerst hartelijk gefeliciteerd met jouw verjaardag!!! Zaterdag zal daar ook wel een vrije dag zijn en kan je er iets gezelligs van maken, hoef je tenminste geen colleges te volgen.
    We vinden het hartstikke leuk om jouw ervaringen een beetje te kunnen volgen en hopen jou weer over een aantal maanden weer te kunnen zien. Leer, geniet en eet geen enge dingen.

xxxx Sylvia en Peter xxxx

• 29 Maart 2008 - 12:07

Carl, Inge En Kids:

Hoi Bianca

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een leuke dag van, lijkt ons een hele ervaring daar in het verre Korea. Maar zo te lezen heb je het goed naar je zin.

Veel plezier, geniet er lekker van en een gezellig feestje vandaag!!

Groet, Carl, Inge en tde kids

• 29 Maart 2008 - 17:14

Chrissy:

Hey meissie!! Gefeliciteerd met je verjaardag!!! Ik hoop dat je het er een goed feestje van maakt daar. Leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt en dat jet het naar je zin hebt! Geniet ervan!
    Dikke kus,
    Chrissy

• 31 Maart 2008 - 16:30

Yvonne:

Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloriaa! In de gloriaaa!! Een beetje laat maar toch!!

dikke kus yvonne

• 04 April 2008 - 17:54

Oma De Greef:

Hallo Bianca,
    Nog een cadeautje voor je verjaardag, iets te laat,maar ben nu pas bij de computer, nu kun je nog meer foto's laten zien aan ons in Nederland. Knip ze en plaats ze op je site. Groetjes xxx